VEELGESTELDE VRAGEN

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen kan heel eenvoudig in 3 stappen:

  1. Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen
  2. Vul je gegevens in waar we het pakket heen mogen sturen
  3. Reken je bestelling af

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt bij ons betalen met de volgende methodes:

  • iDeal
  • CreditCard
  • Bancontact (België)
  • PayPal
  • Apple Pay (iPhone)
  • Google Pay (Android)

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Zolang je bestelling nog niet ingepakt is kunnen we deze nog aanpassen. Nee contact op via WhatsApp om je wijziging door te geven.
Hou er rekening mee dat de levertijd mogelijk een dag later wordt door handmatige aanpassingen.

Geldt er een korting bij het bestellen van grote aantallen?

Bij grotere aantallen bieden we graag een offerte op maat. Neem hiervoor per email contact met ons op.

Bezorging en retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Kies je voor snelle verzending? Dan versturen we je bestelling dezelfde werkdag indien voor 22.00 besteld.

Kies je voor standaard verzending. Dan versturen we je bestelling binnen 1 a 2 werkdagen.

De levertijd verschilt per land. Hier vind je alle levertijden per land.

Kan ik mijn bestellng ophalen?

Wij werken met een volledig geautomatiseerd magazijn (auto-store). Hierdoor is het ophalen van je bestelling niet mogelijk.

Wil je niet thuisblijven voor de bezorger? Neem dan contact op via WhatsApp om je pakket te laten bezorgen bij een pakketpunt.

Bieden jullie gratis verzending?

Bij besteding van 75 EUR of meer betalen wij de verzendkosten. Daaronder vragen wij een bijdrage voor de verzendkosten.

Hoe hoog deze bijdage is verschilt per land en de gekozen verzendmethode. Bekijk hier het volledige overzicht.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Is je bestelling nog niet ingepakt of verwerkt? Dan kan je de bestelling kosteloos annuleren.
Neem hiervoor contact op via WhatsApp.

Is je bestelling al ingepakt, onderweg of geleverd? Dan kunnen we je bestelling niet meer annuleren. Wacht tot je het pakketje in huis hebt om je bestelling te retourneren.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling eenvoudig retourneren via ons retourportaal.

  • Vul je bestelnummer en email adres om je bestelling op te zoeken.
  • Selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
  • Dien je aanvraag in en ontvang het retourlabel.
  • Geef het pakketje af bij een pakketpunt.

Zodra je retour verwerkt is ontvang je een email van ons over je terugbetaling. De terugbetaling vind doorgaand binnen 5 werkdagen plaats.

Aan het gebruik van onze retourservice zijn kosten verbonden. Deze kosten verschillen per land. Je kunt deze hier bekijken.

Uiteraard kun je jou bestelling ook zelf naar ons terug sturen. Neem hiervoor contact op via info@partypro.nl.

  • Whatsapp

    We staan 7 dagen per week voor je klaar op WhatsApp.
    We zijn bereikbaar van 9.00 tot 18.00.

    We reageren doorgaans binnen 2 uur op WhatsApp.

    Open WhatsApp 
  • Email

    We beantwoorden je vragen per mail 7 dagen per week.
    We zijn bereikbaar van 09.00 tot 18.00.

    We reageren doorgaans binnen 24 uur op je email.

    Stuur ons een email